Буклет інституту
про нас
наші досягнення
співробітництво
збірка наукових праць
суспільне життя
НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ РОЗРОБКИ І МОДЕРНІЗАЦІЇ БОРТОВОГО АВІАЦІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ


Методика і варіанти інтеграції бортового навігаційного обладнання ЛА з апаратурою супутникових навігаційних систем на основі комплексної обробки інформації та використання адаптивних алгорит-мів оптимального оцінювання




Удосконалення бортових навігацій-них засобів та системи автоматичного керування військово-транспортних літаків для задоволення сучасних вимог та забезпечення десантування надважких моновантажів



Забезпечення високої якості електроенергії із застосуванням методик і алгоритмів розробки бортових і наземних електро енергетичних установок і систем сучасних ЛА


Нейротехнічна система автоматич-ного дешифрування аерознімків з неповною іконічною інформацією




Оцінка роздільної здатності на місцевості аерокосмічних систем дистанційного спостереження з дискретними фотоприймачами за допомогою методик і алгоритмів автоматизованого визначення результуючої функції передачі модуляції


Розробка технічних вимог до бортового обладнання (оптичного, тепловізійного, радіоелектронного, радіотехнічного), призначеного для одержання зображень об’єктів повітряного спостереження




Методика оцінки ефективності авіаційних комплексів спостереження в рамках реалізації Договору про відкрите небо дозволяє з єдиних позицій розглядати та оцінювати оптико-електронні і радіо-електронні засоби спостереження різноманітного принципу дії. Рекомендації щодо створення та експлуатації авіаційних комплексів повітряного спостереження


НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ РЕМОНТУ АТ ТА ІНЖЕНЕРНО-АВІАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

ОСНОВНІ РЕЗУЛЬТАТИ ДІЯЛЬНОСТІ:
  • Комплекс робіт щодо освоєння капітального ремонту понад 10 зразків авіаційної техніки
  • Комплекс робіт щодо освоєння ремонту літаків МіГ-29, Л-39 за технічним станом
  • Комплекс робіт щодо науково-технічного супроводження освоєння виготовлення гумовотехнічних деталей та запасних частин для ремонту авіаційної техніки
  • Науково-технічна експертиза керівних документів щодо організації ремонту авіаційної техніки
  • Атестація виробництва авіаремонтних підприємств
  • Комплекс робіт щодо впровадження нових засобів неруйнівного контролю
РЕАЛІЗОВАНО В НОРМАТИВНИХ ДОКУМЕНТАХ:
  • Наставлення з технічного забезпечення авіації Збройних Сил України (НТЗ-99)
  • Керівництва з тривалого зберігання літаків типу Су-27, Су-24, МіГ-29
  • Тимчасове положення про озброєння авіаційної бази (експериментальної)
  • (випуск начальника озброєння ВПС № 1040)
  • Тимчасове положення про групу зберігання літаків резерву авіаційної частини (випуск начальника озброєння ВПС № 1041)
  • Методичний посібник щодо планування, підготовки та організації проведення тактико-спеціальних навчань фахівців озброєння (інженерно-технічного складу) авіаційних частин та підрозділів (випуск начальника озброєння ВПС № 1102)
НАУКОВО-ТЕХНІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ЕКСПЛУАТАЦІІ ТА ПРОДОВЖЕННЯ УСТАНОВЛЕНИХ ПОКАЗНИКІВ АТ



Типові Методики проведення досліджень технічного стану авіаційних двигунів, допоміжних силових установок, головних редукторів вертольотів та коробок літакових агрегатів в умовах АРП та в експлуатуючих частинах з метою продовження їм строків служби


Модернізований рентгенівський бездифракційний аналізатор “БАРС-3М” Призначений для визначення кількісного складу металів у маслах та спецрідинах з метою контролю технічного стану агрегатів масляних та гідравлічних систем. Реалізований на ДП МО України ЗДАРЗ “Мігремонт”, КАРЗ “Авіакон”




Апаратно-програмний комплекс діагностування електронних систем керування та регулювання двигунів літаків “ЗАПУСК” Призначений для перевірки систем керування та регулювання параметрів без газовки двигунів та демонтажу блоків електронної автоматики. Реалізований на ДП МО України ЗДАРЗ “Мігремонт”


Мобільний апаратно-програмний комплекс діагностики технічного стану літака МіГ-29 та його систем “КАРПАТИ-29” Призначений для обробки інформації бортового реєстратора “Тестер-У3-Л” з метою підвищення оперативності та якості визначення порушень в льотно-технічній експлуатації та оцінки технічного стану літаків Міг-29. Реалізована на ДП МО України “ЛДАРЗ ”




Методика аналізу навантажень силових елементів конструкції літального апарату
Методика досліджень технічного стану конструкції ЛА при корозійному ураженні
Методика досліджень технічного стану елементів конструкції із композиційних матеріалів та пластмас
Методика досліджень технічного стану гумотехнічних виробів
Методика досліджень технічного стану лакофарбових покриттів
Алгоритм обробки та аналізу інформації з надійності авіаційної техніки

ВИСТАВКИ, КОНФЕРЕНЦІЇ, СЕМІНАРИ



Науково-технічний семінар з утворення ДНДІА

Міжнародний авіасалон „МАКС-2005” (Москва)

5-й Міжнародний авіакосмічний салон "АВІАСВІТ - XXI"

Науково-практична конференція „Актуальні проблеми експлуатації, ремонту, розробки та модернізації авіаційної техніки”

Міжнародний авіасалон „МАКС-2007” (Москва)

Науково-практичний семінар “Стан і перспективи оснащення Збройних Сил України та інших військових формувань України безпілотними авіаційними комплексами” (За участю Міністра оборони України Єханурова Ю.І.)

Смотр Президентом України Повітряних Сил (м.Васильків)

Міжнародна науково-практична конференція

Запрошуємо Вас взяти участь у міжнародній науково-практичній конференції “Перспективи розвитку військової авіації. Кооперація підприємств авіаційної промисловості з іноземними компаніями – головний напрямок військово-технічного співробітництва та основа для створення нових зразків авіаційної техніки”, яка відбудеться у 13 жовтня 2016 року в рамках ХІІІ Міжнародної спеціалізованої виставки “Зброя та безпека” та 10-го Міжнародного авіакосмічного салону “Авіасвіт-XXI”.

Заявка на участь

УВАГА! Набір до ад'юнктури

Державний науково-дослідний інститут авіації оголошує на конкурсній основі набір кандидатів до вступу до очної ад’юнктури інституту (1 місце) за спеціальністю “Озброєння та військова техніка” (за фахом літальні апарати та силові установки, авіаційне озброєння, авіаційне обладнання та радіоелектронне обладнання).
Вимоги до кандидатів до вступу: офіцери Збройних Сил України віком до 40 років, які перебувають на військовій службі, здобули вищу освіту ступеня магістра (спеціаліста), виявили здібності до педагогічної або науково-дослідної роботи та мають досвід служби у військах (силах) не менше 2 років.
Документи надсилати до приймальної комісії Державного науково-дослідного інституту авіації до 15 квітня 2017 року на адресу: 01135, м.Київ, вул. Г.Андрющенка, 6В. Вступні екзамени - з 19 червня по 15 липня 2017 року. Початок навчання в ад’юнктурі – з 01 вересня 2017 року. Термін навчання - 4 роки. Контактний телефон для довідок (044)503-81-59.

Умови та порядок прийому до ад’юнктури (версія для друку).